Fleksibel og effektiv
Med Zetor Forterra HSX får chaufføren mulighed for at arbejde med en perfekt indstillet lift. Det sparer brændstof, reducerer hjulslip og minimerer strukturskaderne.
Chaufføren indstiller arbejdsdybden, og systemet justerer herefter løbende forholdet mellem positionskontrollen og trækkraftsreguleringen.
Se maskinen i brug
Specifikationer
Motor | ZETOR, Tier 4i – 4.156 cm3 – 4 cylindret, højtryksindsprøjtning, turbo + intercooler, 16 V 100 HSX, max. effekt, 2000/25/EC, 96 hk (70 kW), EGR, Ad-blue og partikelfilter. Væskekølet |
Transmission | ZETOR-transmission, med 3-trins powershift og powershuttle, max. 40 km/h. |
PTO | El-pneumatisk betjent PTO med 540/540E/1000/1.000E r/min. Trykknap på begge bagskærme PTO-forvalg i kabine. 540/1000 = elektrisk skift, Normal og ECO = mekanisk skift Akseltap med 6 noter. El-forvalg af 3 indkoblingshastigheder. |
Foraksel | Fast foraksel med hydrostatisk styretøj, drejevinkel 52°, Centermonteret differentiale Trykknapbetjent 4-WD og spærring. Limited Slip spærre i foraksel |
Hydraulik | Åben-center tandhjulspumpe, 70 l/min. plus separat styretøjspumpe |
Kabine | ZETOR De-luxe-Cab, med glastag med solskærm, airconditioning og 3-trins friskluftblæser Fast forrude og oplukkelig bagrude, Multijusterbart rat (højde og vinkel) fast instrumentbræt |
Undervogn og træk og øvrigt udstyr | Frontvægt, 60 kg basisvægt Kompressor, tryktank og luftslange medleveres |
Hjul og dæk | Dækmontering: 100 HSX 14.9 R 24 + 16.9 R 38, på faste, fuldsvejsede fælge, Mitas dæk |